Podnośniki korbowe
TOP wykonane ze stali potocznie zwane również podnośnikami kolejowymi są głównie używane do podnoszenia i podpierania ciężarów. Podnośniki te używane mogą być do unoszenia praktycznie każdego rodzaju ładunków w przemyśle ciężkim, zakładach mechanicznych, portach, lotniskach, przemyśle budowlanym jak również w rolnictwie. Zintegrowany uchwyt do noszenia urządzenia robi z niego przenośne i uniwersalne narzędzie.
Ładunek może być ustawiony na głowicy albo na pazurze. Poprzez korbę trzonek podnośnika przemieszcza się płynnie z dobrym przełożeniem góra/dół wzdłuż półki. Konstrukcja podnośnika jest z solidnej stali co zapewnia długą bezawaryjną pracę, nawet przy ciągłym użytkowaniu.
* Korpus podnośnika jest zrobiony z wysokiej jakości stali. * Najważniejsze elementy takie jak np. koła zębate, wykonane są ze stali hartowanej. * Specjalna konstrukcja z podwójnym zabezpieczeniem zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo pracy. * Obniżanie jest poprzez zablokowaną zębatkę, gdzie ładunek jest podtrzymywany tak jak we wciągarkach dźwigniowych. * Składana rączka czyni transport łatwiejszym i redukuje wymaganą ilość miejsca na przechowywanie. * Projekt podnośnika pozwala na pełną nośność przy podnoszeniu na głowicy jak i na pazurze (poza modelem 16 i 20t).
Model |
Nr kat. |
Nośność [t] |
Długość przyłożenia [mm] |
Siła przyłożenia przy nominalnym ładunku [daN] |
Waga [kg] |
na głowicy |
na stopie |
BT 1,5 |
56979 |
1,5 |
1,5 |
300 |
28 |
20 |
BT 3 |
56229 |
3,0 |
3,0 |
355 |
35 |
20 |
BT 5 |
56239 |
5,0 |
5,0 |
345 |
40 |
28 |
BT 10 |
56249 |
10 |
10 |
390 |
58 |
46 |
Wymiary:
Model |
Nr kat. |
Wymiary |
A |
B |
C min |
D min |
E |
F |
G |
H |
K |
R |
T |
BT 1,5 |
56979 |
81 |
113 |
600 |
60 |
55 |
40 |
110 |
225 |
165 |
112 |
113 |
BT 3 |
56229 |
83 |
130 |
735 |
70 |
60 |
45 |
138 |
249 |
168 |
129 |
130 |
BT 5 |
56239 |
108 |
140 |
735 |
80 |
71 |
68 |
170 |
249 |
190 |
146 |
130 |
BT 10 |
56249 |
124 |
140 |
800 |
100 |
86 |
76 |
170 |
300 |
250 |
168 |
239 |
|
|
|